ooj,

ooj,   jag har visst stängt in mig i rummet i två dagar och bara läst min underbara bok (a)   snart har jag läst ut hela boken... vad ska jag då läsa =(   Eclipse (tredje boken)   har inte kommit och new moon är snart slut... jag vet inte vad jag ska ta mig till då!   Tror jag och kikki gör inbrott någonstans...    eller okej jag satt och kollade film ens tund i vardagsrummet när ingen va hemma, kom på att man faktiskt kunde grilla marshmallow innomhus xD   med en tändare (a)    lärde mig att vara försiktig med eld!   min marshmallow brände upp :O  och jag brände min tumme =(   herregud vad jag är klantig ibland....      nu ska jag nog tillbaka till sängen och fortsätta läsa (a)   jag tror detta kallas besatt! eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0